myhearttoyou1d

Direktlänk till inlägg 17 juni 2014

#6 the flames in the rain

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 22:30

  Previous:

Liam omfamnade mig i en kram och viskade i mitt öra '' Come to my room at 11:45 '' Sent på kvällarna när jag hade haft en mardröm gick jag till Liams rum där han pratade förstående med mig och fick alltid mina tårr falla igen . '' Sure, i will come '' Jag tog mig loss kramen och tittade in i hans bruna ögon

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leons prespektiv:

'' Hey, is little Harry tired?? '' Jag flina åt honom där han gick brevid mig ihopsäckad.

Tillbaka fick jag bara en minn som såg allt annat än bra ut som resulterade att Niall började skratta oregelbundet.

'' Niall can you please shut up??  I'm really tired '' Harry hade mer grötig röst på morgonen än vanligt på dagen.  Vi gick förbi Rummen 30 - 60  som låg i korridoren som vi bodde i , Dom som bodde på i dom här rummen var bara killar , tjejerna bodde i en annan korridor med rummen 1 - 30.

Vi kom fram till matrummet där ett långt långbord låg uppdukat och längst in i rummet var ett extra bord till Miss Brown läraren som var rätt trevlig om man var trevlig tillbaks , Mrs Williams och mr Williams ägarna av Internatskolan och mr liovo.   Jag , Harry , Niall , Zayn och louis gick och satte oss på dom platserna vi alltid satt på , längst bort i salen. På allas platser stog det uppdukat dagens frukost , En kopp te och scones. Jag vände blicken mot mrs Williams som brukade hålla i morgon talet.

'' God morning everyone! Today is a normal day and the oldest of you are going to have lessons with miss Brown and the youngest are going too have mr liovo so have a wonderful day'' Med den meningen satte hon sig stelt på stolen igen så att hon hade uppsikt av alla.



___________________________________________________________________________________

Jag är verkligen jätte ledsen att det blev ett hur kort kapitel som helst men det har kommit en massa saker i vägen , Läxor , och ingen insperation av skriva och mer.,.

och jag ville bara påminna er om ett omröstningen tar slut imorgon!

men det ser ut att harry kommer vinna men ni bestämmer ju.

 

 
 
Ingen bild

julia

1 februari 2013 23:24

Jättebra men vet du? De gör inget att man kan vara dålig på updatera för om man verkligen älskar novellen så får man se till att ha tålamod:) tycker själv iaf att du är sjukt begåvad och att det helt klart är värt att vänta på kapitel:)

myhearttoyou1d

2 februari 2013 23:36

Tack så jätte mycket för kommentaren den betyder mycket för mig!.,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 23:00

                                                            
        previous: Jag vände blicken mot mrs williams som brukade hålla i morgon talet.'' Good morning everyone! Today is a normal end the oldest of you are going to have lessons with miss ...

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 22:15

  Warning: Läs gärna om kapitel 4 för jag har ändrat några saker och det blir lättare att förstå det här kapitlet.,. förlåt för krånglet?!    Previous: Harry därimot var fortfarande väldigt trött och man var verkligen slita upp ur sängen varj...

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 22:00

                                                                                                                                 previous: Hon tittade upp ur sina papper hon läste ifrån. ''oh hi Allison! How are you today?      ''I am good , th...

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 21:45

  previous: Jag omfamnade Allison i en mjuk kram i mina armar , först verkade hon stel och förvånad men hon slappnade snart av igen. Kramen varade lite längre än en kompis kram och det gjorde mig förvirrad, '' Bye see you soon'' Jag vände mig o...

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 21:30

                                                            
                               Previous: ''No, don't do that'' Blackiest tog sakta bort handen och placerade en fjäder lätt kyss på min kind. Det var något jag aldrig känt förut. Han ha...

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Presentation


Hej! min nuvarande novell heter the flames in the rain och den handlar om Allison som aldrig stött på någon slags kärlek.,.

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards