myhearttoyou1d

Direktlänk till inlägg 17 juni 2014

#1 the flames in the rain

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 21:15

Previouis:

Musiken som strömmade i mina öron hade en invärkan på mig som tröstade mig i den lidan som väntade mig snart var något jag inte längtade till men någon dag måste den komma.,.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den nedsjunkade sanden var stimulerande och mina andetag gick långsamt ner till ett lungn takt. Solnedgången i horrisonten var lika underbar som vanligt. Jag kom hit varje kväll och lämnade allt i omvärlden. Jag tog en näve sand och sträkte ut fingrarna så att sanden rann ner, det här var det jag behövde, ett liv som man inte behövde tänka på att allt kunde gå snett.

''Why are you here?'' Den plötsliga frågan av den obekanta rösten gjorde så att jag hoppade till.

Jag vände ryggen som gjorde att jag såg en gestalt som var upplyst av solens sken i det kolsvarta mörkret.

''Why do you want to know?'' frågade jag den som nu stog en meter ifrån mig men som jag fortfarande inte hade listat ut vem det var. Jag var litte rädd, jag var inte van att prata med människor. 

.''I just wanted to know, i have seen you here every night beacuse i use to be here too.''Med den meningen satte han sig brevid mig och räckte fram sin högra hand mot mig som en gest att jag skulle skaka den. Men sån som jag är. gjorde jag inte det. Den tystnad som uppstog var inte obekväm men inte bekväm heller, jag vet inte vad den var. Att inte veta vem den personen som sitter och studerar dig brevid din sida var något som gjorde mig obekväm. 

'' What did you wanted of me then?'' Var den frågan som gjorde att den som satt nedsjunken i sanden brevid mig rykte till och genast vände ner bliken i sanden, Det jag inte trodde att jag såg var att en ljus nyans av röd skapades på personens kinder.

''I just wanted to know who you are'' Var det svar jag fick tillbaka. ''Well then i am Allison and you?''

Tveksam, det var jag ingen annan hade kommit fram till mig och satt en sådan press på mig.

'' You have a beautiful name and i am Leonard''

''Can i call you Leo?'' Ett nöjt uttryck kom fram på hans ansikte.

''Sure, everyone else calls me that so im okay with it.'' sa han. ''I think you have a beautiful name'' ett fnitter slank ut ur min mun och jag insåg snabbt vad jag hade gjort och satte handen för munnen, inget kunde få mig att fnittra på det sättet.

'' No, don't do that'' Blackiest tog sakta bort handen från min mun och placerade en fjäder lätt kyss på min kind. Det var något som jag aldrig känt för. Han hade nog någon speciel invärkan på mig men jag vet inte om den var posetivt eller negativt.

 

____________________________________________________________________________________

Hej Hej!

ett nytt kapitel.

bara så att ni vet så kommer one direction komma in i berättelsen ganske sent men men.,.

Släng gärna in en kommentar ni som läser det skulle betyda jätte mycket för mig,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 23:00

                                                            
        previous: Jag vände blicken mot mrs williams som brukade hålla i morgon talet.'' Good morning everyone! Today is a normal end the oldest of you are going to have lessons with miss ...

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 22:30

  Previous: Liam omfamnade mig i en kram och viskade i mitt öra '' Come to my room at 11:45 '' Sent på kvällarna när jag hade haft en mardröm gick jag till Liams rum där han pratade förstående med mig och fick alltid mina tårr falla igen . '' Sure,...

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 22:15

  Warning: Läs gärna om kapitel 4 för jag har ändrat några saker och det blir lättare att förstå det här kapitlet.,. förlåt för krånglet?!    Previous: Harry därimot var fortfarande väldigt trött och man var verkligen slita upp ur sängen varj...

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 22:00

                                                                                                                                 previous: Hon tittade upp ur sina papper hon läste ifrån. ''oh hi Allison! How are you today?      ''I am good , th...

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 21:45

  previous: Jag omfamnade Allison i en mjuk kram i mina armar , först verkade hon stel och förvånad men hon slappnade snart av igen. Kramen varade lite längre än en kompis kram och det gjorde mig förvirrad, '' Bye see you soon'' Jag vände mig o...

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Presentation


Hej! min nuvarande novell heter the flames in the rain och den handlar om Allison som aldrig stött på någon slags kärlek.,.

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards