myhearttoyou1d

Direktlänk till inlägg 17 juni 2014

#4 the flames in the rain

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 22:00

                                                  


                                                                            previous:

Hon tittade upp ur sina papper hon läste ifrån. ''oh hi Allison! How are you today?      ''I am good , thank you''

Jag gav henne en nick innan jag gick vidare till den enorma matsalen och vidare till köket.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                  


                                                                     Leonards perpektiv:

Den trötta morgonen hade startat som vanligt varje dag. Jag gnuggade mig i ögonen och tog upp det fotografiet som låg på nattugsbordet brevid min säng , När bilden togs var jag bara 12 år det var precis innan mina föräldrars död. Bilden föreställde mig , min lillasyster och min föräldrar som gick hand i hand på stranden och det var solnedgång i horisonten i bakgrunden med mig och min lilla syster melodie i mitten med våra föräldrar på sidorna.  Klockan var bara 04:56 på moronen men det var min plikt att gå upp så tidigt som alla andra. Jag klev upp ur sängen och tog på mig en helt vanlig svart t-shirt ett par gamla jeans. Jag tog en syn över hela rummet , nu vid den här tiden brukade alla vara vakna , Louis , den mest aktiva och den som kunde hålla humöret uppe. Harry , Den som var lugn och kunde vara en riktigt, riktigt bra vän oftast. Zayn , den som hållde sig lite borta oftast och ville inte få all uppmärksamhet men var väldigt shysst.  och Niall som Hade den irländska brytningen och blont hår. och så klart Mig, Vi alla fem hade ihop parade till samma rum här i huset för hemlösa och föräldrar lösa barn och nu var vi som bästa vänner.

''Morning everyone'' Louis var på gott humör som vanligt. Det var visst bara jag , Louis  och Niall som var vakna , Zayn och Harry sov djupt i sina sängar. '' Hey! Guys wake up now!'' Louis så knasig som han var gick fram till zayn säng och började studsa och till slut hoppa i hans säng och Niall gjorde samma teknik fast med harry. Zayn som vaknade först med den metoden gick direkt fram till sin byrolåda i våran gemensamma byro. Harry därimot var fortfarande väldigt trött var man värkligen slita upp varje morgon.

Väl när han hade gått upp och klätt på sig som alla andra gick vi tillsammans ut genom dörren och jag låste efter oss.

____________________________________________________________________________________

Hej förlåt för ett lite försent kapitel och väldigt kort men jag hann tyvärr inte mer och jag lovar att jag ska börja skriva nästa kapitel direkt efter skolan imorgon och det kommer vara längre!. och glömm inte att rösta på omröstningen till höger! den av görs den 2 feruari så ni har fortfarande tid på er att bestämma vem novellen ska handla om!  och om ni tar en titt in är så släng gärna in en fråga eller kommentar det skulle betyda mycket. såå tack och vi ses snart <3


 
 
Julia

Julia

23 januari 2013 21:37

asså du är så sjukt begåvad att man vill gråta;) snällasnällasnälla skriv nästa kapitell!! dör här liksom... och vet du? Jag tycker det är riktigt tråkig att alla är så tråk och inte komenterar här för det är faktiskt komentarerna som får en att fortsätta skriva:) Du är iaf sjukt duktig, glöm inte de:)<3Xx 1dfanficc

http://1dfanficc.devote.se

myhearttoyou1d

24 januari 2013 10:19

Nämen tack så mycket det betyder verkligen hur mycket som helst med iallafall en kommentar, jag vet att det inte är typ några som kommenterar men det är dom som går in på bloggen som gör så att jag fortsätter skriva. Och jag har radan börjat skrive ett halft kapitel 5. För din skull för att du gorde mig motiverad

 
Ingen bild

Julia

24 januari 2013 10:05

hihi vadbra:D För vet du? Man fastnar TOTALT för din novell:)

 
Ingen bild

Julia

24 januari 2013 10:12

oj jag spammar ditt inlägg lite nu men jag tänkte fråga om du kanske hade lust att göra ett länkbyte?:) Mina läsare kanske tittar in och slänger in en komentar:) Vad tycker du?Xx

myhearttoyou1d

24 januari 2013 10:19

Såklart jag gör det ,det kommer nog snart! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 23:00

                                                            
        previous: Jag vände blicken mot mrs williams som brukade hålla i morgon talet.'' Good morning everyone! Today is a normal end the oldest of you are going to have lessons with miss ...

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 22:30

  Previous: Liam omfamnade mig i en kram och viskade i mitt öra '' Come to my room at 11:45 '' Sent på kvällarna när jag hade haft en mardröm gick jag till Liams rum där han pratade förstående med mig och fick alltid mina tårr falla igen . '' Sure,...

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 22:15

  Warning: Läs gärna om kapitel 4 för jag har ändrat några saker och det blir lättare att förstå det här kapitlet.,. förlåt för krånglet?!    Previous: Harry därimot var fortfarande väldigt trött och man var verkligen slita upp ur sängen varj...

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 21:45

  previous: Jag omfamnade Allison i en mjuk kram i mina armar , först verkade hon stel och förvånad men hon slappnade snart av igen. Kramen varade lite längre än en kompis kram och det gjorde mig förvirrad, '' Bye see you soon'' Jag vände mig o...

Av myhearttoyou1d - 17 juni 2014 21:30

                                                            
                               Previous: ''No, don't do that'' Blackiest tog sakta bort handen och placerade en fjäder lätt kyss på min kind. Det var något jag aldrig känt förut. Han ha...

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Presentation


Hej! min nuvarande novell heter the flames in the rain och den handlar om Allison som aldrig stött på någon slags kärlek.,.

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards