myhearttoyou1d

Alla inlägg under december 2012

Av myhearttoyou1d - 27 december 2012 16:59

 


Denna novellen är verkligen väldigt bra och hon kommer att börja skriva en ny novell den 29 december så missa inte det


www.Onedirectionnooveller.blogg.se

Av myhearttoyou1d - 27 december 2012 16:29

Regnet sipprade ner för fönster rutan och jag blåste ut ett tungt andetag som gjorde naturalt en tjock dimma mitt på fönstret.

Jag tog upp mitt finger och tecknade det som rörde runt och runt i i mtt huvud i timmtal. Den dystra dagen utanför var den

samma som mig. Dimman gick bort långsamt framför ögonen på mig och jag tog ännu ett djupt andetag och blåste ut det.

det jag målade nu var något jag alltid velat ha kärleken kan vara något fruktansvärt eller något underbart. Något jag inte vet, jag spenderar dagarna med att gråta framför kärleks romaner framför tv:en och bara hoppas att det är mig någon dag jag är trött på att allt är perfekt , jag behöver något jag inte kan lita på. det hjärta jag hade gjort på rutan hade nu försvunnit näar jag var fursvunnen in i mina tankar. Musiken som strömmade i mina öron hade en inverkan på mig som tröstade mig. I den lidan som väntade mig snart var något jag inte längtade till men någon dag måste den komma.,.

Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Presentation


Hej! min nuvarande novell heter the flames in the rain och den handlar om Allison som aldrig stött på någon slags kärlek.,.

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards